Jeg skal gjøre noen referanser til hub info ovenfor i denne delen, men egentlig bare ønsket å gjøre en rask oppsummering på innendørs hagearbeid. Mye av USAs befolkning mener hagearbeid bare betyr vokser utendørs eller i et stort drivhus anlegg.

Hvorfor innendørs hagearbeid er blitt så populært

For det meste, de var rett, men bare til disse SP129D ledet vokse lysene kom var det faktisk enkelt og gjennomførbart nok for den gjennomsnittlige hjem eieren eller leietaker å ha en liten innendørs hage. Ved hjelp av en Grow Stealth ledet vokse lys og en 4x4 telt jeg kan dyrke grønnsaker hele vinteren og også forberede seg på en Super sunn utendørs hage i løpet av våren.

Hvorfor innendørs hagearbeid er blitt så populært

Lyset jeg har nå er en 600 watt enhet, men det er overkill haha! Jeg kunne komme unna med å bruke en 110 watt enhet til å vokse 4 store tomat planter på en gang! Så kan du se her, kvitte seg med en lyspære på huset bang, du får gratis tomater hele året rundt. Før du bruker en 100 watt HPs, vel det koste deg en liten formue "i elektrisk" å vokse samme tomater.

Nå er jeg elsker å fortelle denne historien til min lokale hagearbeid kamerater så her går. Jeg gikk til en stor boks butikk sent i sesongen. Jeg klarte ikke å få min frø går som jeg ønsker fordi jeg var ute av landet. Anyhow Jeg trengte 72 planter for hagen min som normalt er ingen big deal når du starter fra frø. Så jeg kommer til hagen avdelingen og finner ut at alle de små starteren plantene er 4,00 hver! Nå gjør regnestykket på det, ja rundt 300 dollar! Jeg sa Nope, og gikk bort til frøet bin, og fikk 4 pakker med frø for 4 dollar... Gjett hagen min vil bli sent i år..

Nå hva er morsomt med dette er selv om jeg ikke bruker noen vokse lys det fortsatt ville være billigere å bare kjøpe darn tomater på dagligvarebutikk i stedet prøve og vokse min 0,00 verd av for rett planter og håpe på det beste. Jeg opprinnelig fikk i hagearbeid for å spare penger, og hvis du planlegger riktig du virkelig kan, hvis ikke du kan ende opp med bare koster deg mer penger for samme frukt og grønnsaker.
Previous Post Next Post